Watchers

Montag, 15. Juni 2009

Niby nic, a mam dziś taki dzień, że niech mi tylko ktoś da pretekst, to zagryzę i zatańczę na zwłokach.

Niby dostałam dwa maile, miłe, z dobrymi wieściami, ale to nie na nie czekam przygryzając wargi, bo termin mnie goni.
Niby umówiłam się na jutro z dziewczynami do baru (taka jestem zdegenerowana, do baru w środku tygodnia...), ale nie wiem czy będzie mi się jutro chciało.
Niby mam jutro wolne, ale myśl o stertach rzeczy do załatwienia mnie przygnębia.

I tak dalej...
Do tego jeszcze Athina się zahasłowała, a ja hasła ni chuchu.

Nic to. Idę rozmyślać nad garderobą wyjazdową i sensem zrobienia sobie tipsów.

2 Kommentare:

  1. May-li - kurna wstan na nogi, do roboty!
    z Athina jest tak, że jak pisałam gdzies na blogu, że nie mam do niej kluczyka - to ona milczy...a maila na jej profilu nie uświadczysz...ale aluzju ja poniał:)
    napisz, gdzieś na innym blogu, pod jej komentarzem, może cię wpusci:)
    tylko błagam, masz wolny dzień jutro, ja nie, solidarnie ze mną powiedz, że jest fajnie!

    PS. zaglądam tutaj cały czas mając nadzieję, że napiszesz jest bosko! :)))))
    tylko nie udawaj, żeby mi samoocene podnieść:)

    AntwortenLöschen
  2. Łomatko, ja nie zauważyłam, że podałaś mi adres!:))) Sprawdziłam, czy wysłałam, w rzeczy samej, pominęłam Cie. Juz poszło, sorrki:))))

    AntwortenLöschen