Watchers

Sonntag, 6. September 2009

"Jesienią zawsze zaczyna się szkoła,
a w knajpach zaczyna się picie..."

Nie wiem jak reszta ludzkości, ale dla mnie właśnie zaczęła się jesień. Nie, żebym miała coś przeciwko. Lato jest męczące, prowokuje mnie do życia, a jesienią można opuścić się w wygodne gniazdo z liści i nie robić nic.

Może oprócz odwiedzania kina - jak dzisiaj na przykład. Bo filmu o Coco Chanel nie mogłam sobie odmówić. I dobrze, bo warto. Poruszająca historia, budząca uczucia o jakich normalnie nie chcę myśleć, i to podobieństwo jakie znajduję między nami, obie przecież dzielimy ten strach przed miłością...

Planuję zmiany w swoim życiu. To jak podróż, samotna i w nieznane. Zmiana działu, konieczna i stresująca oddzieli mnie jednak od Niebieskookiego Blondyna, od Wschodniego, od mężczyzn którzy wzbudzają we mnie niepokój.

Jesień. Może znowu polubię siebie i swoje życie...

2 Kommentare:

  1. Lub, lub:)
    May, nadal szukam noclegu taniego w Poznaniu, u Ciebie szukałam?

    AntwortenLöschen
  2. "mężczyźni, którzy wzbudzają we mnie niepokój" - prawie jak tytuł książki... Niestety znam takich.

    AntwortenLöschen